Over ons

specialist in verenigingsadministratie

Over Administratief VvE Beheer


Administratief VvE Beheer is gespecialiseerd in verenigingsadministraties voor particulieren, maar ook voor ondernemers. Door het verwerken van de administratie, geven wij u en uw Vereniging inzicht in wat de Vereniging werkelijk doet.

Het team van Administratief VvE Beheer bestaat uit ervaren collegae die allemaal gedreven zijn in hun werk. Uiteraard kunnen alle eigenaren van de Vereniging van Eigenaars terecht met al hun vragen over de administratie.

Wij verzorgen door heel Nederland de administraties voor appartementencomplexen, winkels, kantoren en parkeergarages zolang deze zich in een Vereniging van Eigenaars bevinden. Iedereen binnen onze flexibele organisatie heeft ruime kennis van, en ervaring in administraties en boekhouding. Het voordeel is dat wij de administratie met deze kennis en ervaring bekijken en de eventueel afwijkende dingen ook direct melden aan de VvE.

De Vereniging kan bouwen op onze jarenlange ervaring als administratief-VvE-beheerder en onze up-to-date kennis van wet- en regelgeving.

De lijnen zijn kort waardoor we de Vereniging snel en efficiƫnt van dienst kunnen zijn op administratief gebied. Wij onderscheiden ons door een persoonlijke aanpak, klantvriendelijkheid, een uitgebreid administratief dienstenpakket, jarenlange ervaring en onze expertise.

Voor onze werkzaamheden hanteren wij een vast tarief, zonder bijkomende kosten.


Over Administratief VvE Beheer

Scherpe vaste tarieven zonder bijkomende kosten!


Waarom?


  • Ingebouwde debiteurenbewaking
  • Persoonlijk digitaal dossier
  • Rapportages 24/7 inzichtelijk en ook opvraagbaar
  • Wisseling van kascommissie is voor ons in een handomdraai geregeld
  • Maandelijkse incasso- van de servicekosten nemen wij voor u uit handen
  • Handmatige en ook automatische boeking van bankafschriften
  • Digitale archivering van facturen, jaarstukken, bankboekingen en overige stukken
  • Maandelijkse dotaties aan de onderhoudsreserve
  • Zeer scherpe tarieven
  • De jaarrekening en de begroting opstellen
  • Opzetten en daarnaast het beheren van het eigenaren register
  • Overdrachtsdocumenten bij verkoop opstellen en de communicatie met de notaris
  • Actief crediteuren en debiteuren beheer
  • Duidelijke afspraken vooraf, met andere woorden geen onverwachte kosten.
  • Op aanneemsommen en ook op schade-uitkeringen hanteren wij geen commissie
  • Geen uurtarieven